Expozanti

A 25-a editie a Construct Expo va avea loc in perioada 22-25 martie 2018 si va reuni profesionisti din domeniul materialelor, tehnologiilor, echipamentelor si utilajelor de constructii.

In centrul atentiei vor fi inovatia si tendintele, materialele de calitate, arhitectura contemporana, tehnologiile si solutiile verzi. Evenimentul reprezinta o oportunitate de a face schimb de idei pentru cei care doresc sa fie inovativi si vor sa furnizeze produse si servicii de calitate.

Tematica Construct Expo:

•  Produse si sisteme pentru constructii
•  Amenajari exterioare edilitare
•  Utilaje industriale si echipare de santier
•  Proiectare, consultanta, design
•  Antreprenoriat si executie

Construct Expo se va desfasura in 2018 intr-unul din noile spatii expozitionale pe care Romexpo le va inaugura in toamna anului 2017 – Pavilionul B2! Avand o suprafata totala de 15.300 mp, pavilionul B2 devine locul ideal pentru gazduirea targurilor si expozitiilor de talie internationala.

Informatii utile Pavilion B2:

– regim inaltime: parter
– suprafata bruta: 15.300 mp
– inaltimea sub ferma metalica-grinda zabrele = 10.56 m
– inaltime totala: 14,17 m
– cele doua pavilioane B1 si B2 vor fi unite formand un corp comun
– corpul de legatura B3 are la etaj 2 sali de conferinta (capacitate de aproximativ 500 persoane fiecare), care pot fi folosite pentru conferinte si lansari de branduri.





De ce sa participati la CONSTRUCT EXPO 2017?

•  Veti fi la curent cu investitiile din domeniu, atat din Romania, cat si la nivel european alaturi de alte  firme din domeniu;
•  Veti beneficia de oportunitatea unica de a pune in valoare produsele, tehnologiile si proiectele pe care compania dumneavoastra le dezvolta in domeniu in noile Pavilioane Romexpo;
•  Veti intalni autoritati locale, potentiali clienti si parteneri din industrie;
•  Pe durata celor patru zile ale targului vor fi organizate demonstratii live, conferinte si seminarii, concursuri si workshop-uri dedicate in special vizitatorilor specialisti;
•  Evenimentul va fi promovat prin spoturi TV si radio derulate in mass-media centrala si de specialitate, prin articole in presa scrisa generalista si de specialitate, prin campanii online, outdoor si indoor, prin website-ul propriu si pe retele de socializare.

Pentru formularele de participare 2018 si serviciile Romexpo click aici.